Alkanut vuosi 2019



Kuten varmaan olette huomannutkin, olen pitänyt pientä taukoa blogin parista. Syynä on koulu ja tämän kevään valmistuminen, JEI!! Kesäksi olen suunnitellut lisääväni yrttejä puutarhaan, jotta olisi talveksi raaka-aineita kosmetiikkaan. Mikäli kesällä aikataulu vain antaa myöden, järjestän ainakin yhden kesäkurssit kosmetiikan valmistuksesta, tästä tulee lisätietoa kesän alussa. :)

Reseptejä olen pääasiassa kehitellyt ja muutamaa testaillutkin. Etikettien teko on jäänyt tyylin maalarinteippi ja tussi, joten se ei ole innostanut kuvaamaan tuotteita, kun eivät ole ulkomuodollisesti niin kauniita. :D Mutta muutama seerumi on osoittautunut erittäin lupaavaksi, osalla vaatii sopivan tuoksuyhdistelmän löytämistä mutta koostumus on juuri hyvä. Myös kiinteät samppoopalat (pallot) ovat olleet työn alla ja onnistuneet loistavasti, erityisesti pidän veriappelsiini sampoopalasta, sillä se antaa hivenen punaista väriä hiuksille ja näin ollen se vähentää tarvetta kasvivärjäykselle. Nimi tuli puhtaasti väristä ja tuoksusta, sampoopala on punainen ja tuoksuna toimii appelsiini eteerinen öljy, veriappelsiini siis.

Lisäksi olen löytänyt ison määrän uusia verkkokauppoja ympäri maailman, uusimpana on mm. Venäjä. Toistaiseksi minulla ei ole mitään tietoa, lähetys- tai tullihinnoista, puhumattakaan muuten tilauksen tekemisestä ja raaka-aineiden laadusta. Kunhan voitan lotossa, laitan hetimiten tilauksen menemään. :)


Ihanaa kevättä Teille kaikille lukijoille, käykäähän välillä kurkkimassa blogia, instagramia tai facebook-sivuja. Minut löydät instasta nimellä adhdvanhala ja facebook-sivut nimellä addcosmetic.

Kommentit