Bloggarin tervehdykset

Olen erittäin huono näissä blogijutuissa mutta halusin silti vääntää vielä yhden blogin lisää.
Innostuin luonnonkosmetiikasta jo kouluaikanani (opiskelin v.2011-2013 Luonto- ja ympäristöneuvojaksi) ja viimeiset vuodet olen vääntänyt erilaisia luonnonkosmetiikan tuotteita sekä saippuaa, ehkä jopa riesaksi asti.

Minusta tuntui kuitenkin siltä, että suomenkielellä ei ole tarpeeksi tietoa, faktaa, reseptejä ja neuvoja. Itse olen etsinyt netistä suurimman osan tiedoista ja opeista, tilannut erilaisia e-kirjoja ja kursseja pääasiassa englanninkielisenä ja tuskaisena sitten kääntänyt niitä suomen kielelle. Oppia on ammennettu monesta lähteestä ja monella eri tavalla. Välillä oppi on mennyt perille vain kantapään kautta virheitä toistellen! :D

Tämän blogin tarkoitus on levittää tietoa luonnonkosmetiikasta, raaka-aineista sekä valmistamisesta. Sekä tietysti jakaa ilmaisia reseptejä muille yhtä pahasti luonnonkosmetiikkaan seonneille!

Minulle voit lähettää postia, vinkkejä, linkkejä, kaikkea mitä koskettaa luonnonkosmetiikkaa. Erityisen paljon minua ilahduttaisi palaute blogin sivuista ja sisällöstä, kuin myös Facebookin sivuista. Kaikkea näitä voit lähettää minulle osoitteeseen enuli13@gmail.com

Toivon kaikille viihtyisiä hetkiä sivuillani ja pahoittelen jo etukäteen mahdollisia kirjoitusvirheitä ja ajatusoksennuksia, joita varmasti tulee.


-Enna

p.s Tällä hetkellä opiskelen sosionomiksi ja siksi blogissa saatetaan viettää hiljaiseloa välillä hyvinkin kauan.

Kommentit